WhatsApp for Business'ın Gücü
"Bir kişiyi e-posta veya başka bir mesaj yoluyla tanımadan tanımak mümkün değildir.“
Zaman içinde çoğumuzun inanmaya başladığımız şey bu, kendimizi toplumdan giderek daha fazla kopuk buldukça. Bunun nedeni, mobil cihazlarımızda geçirdiğimiz zamanın miktarı ve dolayısıyla insan etkileşimini kaçırmamız olabilir.
Arkadaşlarımıza veya ailemize sadece metin mesajları ve anlık mesajlar göndermekten değil, aynı zamanda onları “tanıma” fırsatından da bahsediyoruz. Ve onları WhatsApp aracılığıyla yepyeni bir şekilde tanımaktan bahsediyoruz.
Sadece iş için WhatsApp'in gücünü göstermek için, sizi platformda bir W-Ticaret mağazası oluşturma sürecine götüreceğiz. Bunun nasıl gerçekleşeceği, bunun size neye mal olacağı ve ne yapmanız gerektiği hakkında konuşacağız.
Bir W-Commerce mağazası oluşturmak için öncelikle sitenize W-Commerce eklentisini yüklemeniz gerekir. Bundan sonra, mağazanızı kullanan her müşteri için bir profil oluşturmanız gerekir. Bunun nasıl yapılacağı ve ayrıca bir kişinin sohbet geçmişiyle WhatsApp'te nasıl bağlantı kurulacağı hakkında konuşacağız.
Web siteniz ve W-Commerce mağazanız, WhatsApp'teki sanal mağazanız olacaktır.
Ve mesele şu ki, WhatsApp'i ne kadar çok kullanırsanız, o kadar çok satış yaparsınız.
Bildiğiniz gibi W-Commerce, CRM benzeri özelliklere sahiptir. Bunlardan biri de harika bir özellik olan “müşteri geri bildirimi”. Her işletme için en önemli ve en çok kullanılan özelliklerden biridir.